Total de visualitzacions de pàgina:


8 de gen. 2012

Il.lustradors infantils

Tot buscant informació per la xarxa he topat amb una pàgina web que a mi personalment m'ha encantat i que la trobo molt recomenable per a  pares, mestres, educadors, .... i tothom que vulgui disfrutar d'unes il.lustracions meravelloses.
Es tracta de la web http://www.childrensillustrators.com/
És una web d'il.lustradors i il.lustradores infantils on hi podem trobar un gran recull dels seus dibuixos.
Els trobem classificats per temes i també per ordre alfabètic.
Hi ha molts estils i moltes varietats i per tant ens hi podem passar llargues estones mirant aquesta pàgina i disfrutant amb  ella.
Senzillament "GENIAL".
Feu una ullada perquè realment val pena!!!!!!!
Aquí teniu un petitíssim recull d'algunes de les il.lustracions que hi podeu trobar.



                                                             ALICIA PADRÓN


                                                                HELEN CANN



                                                                 BROCK NICOL



                                                         HELEN TURNER



                                                                    SUSAN SWAN



                                                                   NANCY MUNGER



                                                           ALESSIA GIRASOLE



                                                                DIANA DELOSH

8 comentaris:

  1. Algunas son preciosas, gracias. Un saludo

    ResponElimina
  2. Si Miren hay algunas de preciosas ademas de la gran variedad de autores y estilos.
    Hasta pronto.
    Petonets.

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies per aquesta entrada tan genial! Em guardaré l'enllaç directe a favoritos! :)

    Nerea

    ResponElimina
  4. Me n'alegro que t'agradi Nerea, jo després de trobar-la tambe la vaig posar directament a favoritos perquè em va encantar.
    Gràcies pel comentari.
    Fins aviat

    ResponElimina
  5. Quines il.lustracions més xules! I quin recurs més genial!Gràcies per compartir-ho!
    Per cert, si vas estar a l'escola fa 9 anys, no deuries tenir el grup de l'Aaron V.? O potser un dels que ara fan sisè?
    Ja m'explicaràs!Petonets!

    ResponElimina
  6. Una gran troballa!!! jo també la poso a "favoritos"!!!
    Gràcies de nou, Magda! Un petonet creatiu.

    ResponElimina
  7. Hola Marta si que són xules les il.lustracions a part que en podem trobar una gran quantitat i molt variades.
    Fins aviat!!!!
    Petonets!!!

    ResponElimina
  8. Hola Olga !!!!
    Doncs si jo també vaig pensar que era una gran troballa i m'ha encantat compartir-la amb tots vosaltres!!!
    Fins aviat!!!
    Petonets!!!!

    ResponElimina