Total de visualitzacions de pàgina:


12 de febr. 2012

De què fa gust la lluna?

Heu pensat alguna vegada "De què fa gust la lluna???? "

Ben segur que més d'una vegada en el nostre món de la fantasia i la imaginació ens hem fet aquesta pregunta!!!!
Doncs bé :

" Feia molt de temps que els animals volien saber quin gust tenia la lluna.
Era dolça o salada?
Només en volien tastar un trosset petit.
A les nits, miraven ansiosos cap al cel.
Es posaven de puntetes i estiraven el coll,
les cames i els braços, tot intentant agafar-la.
Però tot va ser en va,
i ni tan sols l'animal més gran
la podia tocar....... "


Teniu ganes de saber com acaba aquesta història????

Doncs avui us recomano aquest magnífic conte que de ben segur els hi agradarà moltíssim als vostres infants.

Conte:  DE QUÈ FA GUST LA LLUNA?
Autor: Michael Grejniec
Editorial : Kalandraka

A més d'ésser un conte preciós amb la seva història podem treballar els valors de cooperació i d'ajuda per arribar a aconseguir un objectiu.


6 comentaris:

  1. És genial aquest!!! Tant la il·lustració com el contingut!

    ResponElimina
  2. Hola Magda! Aquest conte és una monada. Una àvia va venir a explicar-lo a classe. Coneix el senyor que fabrica les "osties" de misa i li va demanar les oblees que es trenquen o les que queden una vegada han tret el cercles. Bé no sé si m´explico, però el cas és que els nanos de la classe van poguer tastar també la lluna. Va ser un moment màgic!!

    ResponElimina
  3. I tant Olga, a mi m'encanta!!!!!
    Fins aviat guapa!!!
    Petonets!!!!

    ResponElimina
  4. Ja veus Eva devia ser un moment màgic i especial.
    Molt bona idea això de les "osties" devien semblar ben bé trossets de lluna.
    Fins aviat!!!!
    Un petó!!!

    ResponElimina
  5. Hola Magda! Ja estic per aquí! tens un blog xulíssim!! Ja m'he fet seguidora i t'enllaço amb el meu blog. Per cert, aquest conte m'encanta! Petonets!!

    ResponElimina
  6. Me n'alegro que t'agradi el bloc Fany.
    Jo ahir també et vaig enllaçar al meu bloc però no se perquè no em surt a veure si ho puc arreglar.
    Petonets guapa

    ResponElimina