Total de visualitzacions de pàgina:


19 d’oct. 2012

Nou espai d'Educació i les TIC

El meu bon amic blocaire Joel Artigas, del bloc "Educació i les Tic"

Ha creat un nou espai: El nou FORUM d' Educació i les Tic.
Una idea fantàstica i un espai del que en treurem molt bon profit i tindrà molt d'èxit ......... n'estic convençuda !!!!!


 
Aquí podeu llegir el que ens diu en Joel del seu nou espai:
 
Però, per què? El perquè d'haver obert aquest espai és ben senzill. Fa cosa de mesos, des de que vaig obrir el Facebook d'Educació i les TIC, estic rebent moltes propostes i suggerències de persones que em demanen recursos, eines, activitats, manualitats concretes... Després de rumiar-hi durant dies vaig decidir que el millor que podia fer era crear un espai col·laboratiu per tal que entre tots poguem compartir els nostres materials, coneixements, aprenentatges,...
 
Què us sembla, interessant oi?
 
Com funciona? Actualment la pàgina està en construcció, així doncs és possible que durant aquests dies hi hagi canvis i novetats. Per poder publicar els vostres escrits tan sols us heu de registrar al Fòrum.
 
 Jo ja m'hi he registrat i espero que vosaltres també ho feu ja que crec que serà un espai de gran utilitat per a tots plegats !!!!
Animeu-vos a participar-hi !!!!!!!


5 comentaris:

  1. Una vegada més, en Joel ha estat molt encertat amb aquesta iniciativa.
    Si ara jo ja no dono l'abast a visitar blocs amics, a pinejar per pinterest, a escriure en el bloc, a actualitzar el facebook; quan afegeixi l'estona del fòrum a casa ni em coneixeran!!!
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant que ha estat encertat, en Joel té molt bones iniciatives !!!!
      I tens tota la raó Carme,uffffffff quanta feinada que se'ns gira jo cada dia vaig a dormir més tard mirant tantes coses, però m'encanta, sobretot visitar els blocs dels meus nous amics blocaires on tu sense cap mena de dubte i ets inclosa !!!
      Molts petons guapa !!!

      Elimina
  2. Ostresss!!! No ho he vist fins ara. MOLTES GRÀCIES!!!! Quina il·lusió veure aquesta publicació. Gràcies de nou per les felicitacions, per la difusió, per les teves aportacions... Si és que tu tampoc pares, eh? Magnífic!

    Una abraçada ben gran. Ens veiem per la xarxa!!!! :)

    ResponElimina
  3. No podria ser menys t'havia de fer propaganda no???? jejjejejejeej
    Gràcies a tu per la bona feina que fas, per les teves bones aportacions dins d'aquest mon, pels bons comentaris que em deixes en el meu petit bloc....
    És fantàstica la bona feina que fas !!!!!
    Petonets !!!!

    ResponElimina