Total de visualitzacions de pàgina:


4 de nov. 2012

La castanyera, la castanyera ......

 
Quan ve el temps de collir castanyes,
la castanyera, la castanyera.
Ven castanyes de la muntanya
a la plaça de la ciutat !!!!
 
 
 
 Aquests dies moltes castanyeres ens ha visitat a les nostres escoles veritat ??? Una festa molt tradicional que penso que cal mantenir a les nostres escoles, pobles i ciutats.
 
A l'aula nosaltres també vam fer les nostres castanyeres amb els nanos. Unes castanyeres ben especials.
 
Vam donar aquesta castanyera en format DINA-3.
 
 
Com podeu veure era una castanyera que calia acabar.
 
La consigna que vaig donar era que havien de dibuixar la castanyera i decorar la camisa, la faldilla .... no podien pintar, només el cistell, el mocador que ja estava decorat i els cabells.
 
A vegades els hi costa decorar sense pintar i crec que és una activitat que cal treballar per anar desenvolupant la seva creativitat.
 
Els resultats van ser sorprenents i van sortir unes castanyeres ben eixerides. Aquí en teniu una petita mostra.
 




 
 


 



10 comentaris:

  1. Very sweet ladies - I love their scarves :)Elizabeth

    ResponElimina
  2. Thank you very much Elizabeht.
    The childrens draw a pretty " Castanyeres"
    Kisses.

    ResponElimina
  3. Són sorprenents i magnífics Magda, m'han encantat!!! Per cert, encara tinc preparada una entrada relacionada amb la castanyera, estic segur que us agradarà a tots, espero que no trigar massa que sino ja serà massa tard...mmmf! Petonets de tardor amb moltes castanyeres. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n'alegro que t'hagin agradat Joel, a mi personalment em van encantar.
      Va que estic esperant amb candeletes la teva entrada de la castanyera jejejejejjejj espero veure-la publicada ben aviat.
      Petonets !!!!

      Elimina
  4. Unes castanyeres fantàstiques!
    Quins detalls en les camises i en les faldilles.
    Felicitats!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Oi que si Carme, van fer uns detalls fantàstics a mi em van sorprendre gratament.
      Van quedar unes castanyeres ben xules veritat??
      Petonets guapa !!!

      Elimina
  5. Unes Castanyeres precioses, eixerides i ben modernetes!
    M'ha encantat el fet de donar-les inacabades.
    Una abraçada, guapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Olga.
      Està bé donar-les inacabades veritat, així cada nen/a li dona el seu toc personal.
      Petonets guapa

      Elimina
  6. Quines castanyeres tan originals. M'ha agradat molt el fet de decorar sense pintar. Aviat ho posaré en pràctica perquè penso que és una manera de desenvolupar la creativitat. Petonets ben forts!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Fany !!!!
      Jo t'animo a que ho provis perquè els nanos et sorprenen i surten uns resultats ben creatius i originals.
      Petonets guapa

      Elimina