Total de visualitzacions de pàgina:


11 de des. 2012

Un nou premi !!!!!

Des del bloc de la Marta  "Fent i desfent"  m'arriba aquest nou premi !!!!
 
MOLTÍSSIMES GRÀCIES GUAPA !!!!


Un premi molt bonic veritat????

Hi ha molts  blocs que es mereixerien aquest premi, pels magnífics espais que tenen i la bona feina que fan  però avui voldria dedicar aquest premi a uns blocs per a mi molt especials.

I més que als blocs a les grans persones que hi ha darrera d'aquests grans espais ,uns grans professionals i uns bons amics blocaires.

Així que amb molt de carinyo avui vull donar aquest premi a :

Carme  de "Fer de mestres"
Olga de "Petits grans artistes"
Joel d' "Educació i les TIC "
Marta de " Fent i desfent"
Laura de "Ses meves feinetes"
 
Avui va per a vosaltres.
PETONS !!!!!!!!
 

10 comentaris:

  1. Gràcies Magda!!! Quina ilu! Demà me pos a retornar-ho! Avui ja estic K.O. De fet, ja hauria d'estar al llit... jajajajaja* Però estava pujant vídeos pel bloc de l'escola. No aturam mai... Bona Nit guapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu guapa !!!!
      Tu no pares mai ehhhhhhhhhh a descansar guapa que ja estem al final del trimestre !!!
      Molts petonets !!!!

      Elimina
  2. Enhorabona per aquest premi!!! Saps que aprecio molt la teva tasca com a mestra i com a blocaire.
    Per a mi ja han arribat els Reis, en aquest cas la Reina d'Orient!!!
    Moltíssimes gràcies per pensar amb mi!
    Felicito a la resta de blocs premiats!
    Muac's per a tothom

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu Carme per estar sempre a prop d'aquest petit bloc.
      Per cert m'encanta ser la reina d'orient jejejjejejeje
      És que ets un sol !!!!!!!!
      Molts petonets guapa !!!!

      Elimina
  3. Moltes gràcies Magda!!! Em fa molta i.lusió! Ara mateix me l'emporto i t'afegiré a l'entrada.
    Un petonàs.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies a tu Marta per pensar sempre en el meu espai !!!
      Ets un encant !!!
      Petonets guapa i molts ànims per aquesta recta final !!!!

      Elimina
  4. Doncs jo te'l torno, guapa!!! En 5 minuts pots passar a recollir-lo per Petits Grans Artistes!
    Muaaaak!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tot un honor que me'l tornis guapa !!!!
      M'encanta tenir-vos sempre tant a prop !!!
      Molts ànims que ja ens queda molt poquet per acabar el trimestre !!
      Petons

      Elimina
  5. MOltes, moltes, moltes gràcies!!!! Si és que últimament no paren els regalets, eh? Visca el Nadal! M'han encantat les paraules que ens has dedicat. Una abraçada plena de regals i premis! :)

    ResponElimina
  6. Moltes gràcies a tu Joel !!!!!
    I a mi m'ha encantat dedicar-vos aquestes paraules perquè són paraules amb un carinyo molt especial !!!
    Moltes gràcies pel gran recolzament que em doneu!!!!
    Petonets !!!!

    ResponElimina