Total de visualitzacions de pàgina:


8 de gen. 2013

Problema sol.lucionat !!!!!!

Fa uns quants dies que no podia accedir al bloc i suposo que vosaltres tampoc ja que només d'obrir-lo es redireccionava cap a una pàgina de cursos online i altres històries !!!!

Uffffffffffffff sort que he pogut arreglar-ho ,jo soleta , perquè començava a estar una mica preocupada no volia que el bloc desapareixés ahhhhhhhhhhhhh !!!

Vaig eliminar la última entrada, la del tortell de reis i les cançons per si havia algun problema amb el youtube , però el problema no venia d'aquí, ho sento pels bons comentaris que hi vau deixar !!!!!!

Finalment eliminant un gadget, concretament el del rellotge, problema sol.lucionat !!!!

Viscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!

Així que ben aviat noves publicacions !!!!!!!

No deixeu de visitar-me jejejjejje

10 comentaris:

  1. que bé que ho hagis pogut solventar!!! i tu soleta, ets una crack!

    ResponElimina
  2. Bufffffffffff si quina sort perquè ja estava preocupada, no volia perdre el bloc !!!!
    Petonets guapa !!!!

    ResponElimina
  3. Magda, quina alegria!!!
    Espero amb impaciència les teves aportacions.
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Carme !!!!

      La veritat es que estava una mica preocupada, sort que ho he pogut sol.lucionar.
      Petonets trempada !!!!

      Elimina
  4. Me n'alegro que ja esitgui solucionat. Mare meva, un gadget del rellotge i com ho vas trobar? (perquè si ens hem de posar a eliminar coses per trobar la solució...aix!!).

    En fi, ja saps que ni en broma deixaré de visitar el teu bloc, és un dels meus preferits! :) Petonets ben grans!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies Joel !!!!
      Llegint per diferents forums, que me n'he fet un fart aquests dies vaig veure que a una noia li passava el mateix i li deien que per solucionar-ho eliminès el calendari que tenia al bloc i a veure si així ho solucionava.
      Així que jo vaig fer el mateix i vaig eliminar un parell de gadgets per si era això i per sort així va ser !!!!
      Estic contentíssima!!!
      Moltes gràcies pel teu suport !!!!!
      Petonets plens d'alegria !!!!

      Elimina
  5. Ui si Magda, ho vaig trobar super extrany! sort que ho has pogut arreglar!

    Fins aviat! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs si Eugenia sort que finalment ho he pogut arreglar perquè no volia perdre el bloc !!!!!
      Fins aviat guapa !!!!
      Petonets !!!!

      Elimina
  6. Guapaaaa! Ja et trobava a faltaaaar! Com diu caminem plegats... ets una crack de la informàtica! Un ptonet i fins ben aviat!
    Muak!

    ResponElimina
  7. Olgaaaaaaaaaaa ufffffffff sort que ho he pogut arreglar perquè ja estava una mica preocupada, tot i així encara em dona algun error a veure si ho puc solucionar tot ben aviat !!!!
    Petonets guapetona !!!!!!

    ResponElimina